*آگهی ها تلویزیونی از کجا شروع شد؟
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

تلویزیون

از زمان ظهور تلویزیون تجاری در ایالات متحده در سال 1940 ، تلویزیون به طور فزاینده ای رواج پیدا کرده است و روش های رایج فروش کالاهای مختلف ، به ویژه کالاهای مصرفی ، از طریق تبلیغات تلویزیونی رواج یافته است. قیمت های تبلیغاتی در ابتدا با معیار نلسون تعیین می شدند.

طرحی را تهیه کنید
نمایش های تلویزیونی که برای عموم مردم پخش می شود می توانند به طرق مختلف تولید و تولید شوند. بعد از تولید ، مرحله بعدی بازاریابی و انتقال محصولات به بازارهای جهانی است ، کاری که شما برای جذب مخاطب انجام می دهید. این معمولاً در دو سطح اتفاق می افتد:

"برنامه ضبط شده" یا "پخش زنده" - برنامه ضبط شده برنامه ای است که در آن تهیه کننده برنامه هایی را از یک یا چند قسمت از یک سریال یا سریال از یک ایستگاه یا شبکه تولید می کند که محصول برای آن پرداخت کرده یا مجوز دریافت کرده است ، یک پخش است ، اما پخش مستقیم برنامه ای است که مجموعه ای از محتوای فیلم و ویدئو است. ، از جمله برنامه زنده مستقر در گفتگو و فوتبال زنده ، سمینارها ، همایش ها و یک سیستم مدیریت محیط زیست. از طریق اینترنت یا ماهواره به صورت واقعی یا آنلاین از دوربین به مخاطبین و بینندگان و شنوندگان ارسال می شود.

"راه اندازی مجدد" یا "راه اندازی مجدد" اصطلاحی است که به طور گسترده برای توصیف استفاده مجدد از برنامه ها استفاده می شود. این شامل ارسال مجدد در کشور تولیدی یا بین المللی است که توسط تولید کننده ممکن است مدیریت شود یا نباشد.

جنبه های اجتماعی

خطرات احتمالی
در کنار رشد فرهنگی و نفوذ فرهنگی تلویزیون در جامعه و خانواده ، صدای مذهبی قانونگذاران ، دانشمندان و والدین باعث افزایش کیفیت نفوذ رسانه ها شده است. به عنوان مثال دولت سوئد در سال 1991 محدودیت های کلی در تبلیغات را به کودکان زیر 12 سال تحمیل کرده است. طبق مطالعات انجام شده در دهه های اخیر ، الگوهای فعالیت مغزی در کودکان هنگام تماشای خشونت نشان می دهد که کودکان از تماشای خشونت برانگیخته می شوند و این خشونت مشاهده شده در ناحیه مغز ذخیره می شود. از قشر خاکستری) که حافظه طولانی را مختل می کند. طول می کشد.

در سال 2002 ، چندین منبع گزارش دادند كه نتایج نظرسنجی آنها نشان داد كه تماشای تلویزیون به طور مرتب هیچ تفاوتی با دیگر انواع اعتیادها ندارد و تأثیر تماشای تلویزیون در بین برخی خانواده ها به حدی شدید است كه خانواده ها از تماشای تلویزیون امتناع ورزند. [8]

یک مطالعه جغرافیایی در مناطق مختلف نیوزلند که شامل 1000 نفر (زیر 26 سال) است ، نشان می دهد که "تماشای تلویزیون به عنوان کودک و بزرگسال ، مربوط به عدم یادگیری تا 26 سالگی است. به عبارت دیگر ، هر چقدر کودک تلویزیون را تماشا کند ، کمتر می خواهد مدرسه را تمام کند و به دانشگاه برود.

در ایسلند ، زمان پخش تلویزیون تا سال 1984 محدود بود و هیچ برنامه تلویزیونی در پنج شنبه ها یا در کل ماه ژوئن پخش نمی شد.

"علیرغم این تحقیق ، بسیاری از پزشکان رسانه امروز این تحقیقات را مناسب و با ارزش رد می کنند." به عنوان نمونه ای از این دسته از اندیشه ها ، مقاله دیوید گابنالت را در [9] ببینید.

تقریبا از زمان اختراع این وسیله ارتباط جمعی ، هزینه های برخی از نرم افزارها به اشکال مختلف از جمله برنامه های نامناسب ، خطرناک و گمراه کننده هزینه شده است. منتقدان مانند جین کیلبورن معتقدند که تصاویر تلویزیون ، مانند سایر رسانه های جمعی ، به دختران جوان آسیب می رساند. مفسران دیگر ، مانند Shbatbat Jelly ، تأیید كرده اند كه تبلیغات تلویزیونی در ایالات متحده به طور فزاینده ای بر شادی مردم تأثیر می گذارد و آنها را ترغیب به خرید کالاها و محصولات می كند. جورج گربنر نشان داد كه توصيف جرايم گاه به گاه ، به ويژه جنايت در جوانان و خردسالان ، مسئله اين سندرم و بيماري هاي جهاني را موجب مي شود. در نظرسنجی بین بینندگان تلویزیون میزان این جرائم و تخلفات بسیار بیشتر از سایر افراد است.

روندهای فن آوری
تلویزیون در روزهای ابتدایی اختراع خود یک رسانه جمعی کوتاه مدت بود. طرفداران نمایش های منظم برنامه ریزی کرده اند تا در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کنند تا بتوانند برنامه های مورد علاقه خود را طبق برنامه تماشا کنند. اصطلاح "قرار ملاقات تلویزیونی" معادل بازاریان است که این پیوست را توصیف می کنند.

با اختراع ضبط کننده های فیلمبرداری و پخش کننده هایی مانند ضبط کننده فیلم و ضبط کننده فیلم های دیجیتال ، تماشای تلویزیون محدود شده است. مشتریان می توانند برنامه ها را یک بار در برنامه خود مشاهده و ضبط کنند. ارائه دهندگان خدمات تلویزیون همچنین ویدئویی در صورت تقاضا تهیه می کنند ، این مجموعه ای از برنامه هایی است که می توانید در هر زمان تماشا کنید.

شبکه های سلولی و اینترنت هر دو قادر به حمل امواج و برنامه های ویدیویی هستند. قبلاً تلویزیون خوبی در اینترنت موجود بوده که می تواند به عنوان حیوان یا به عنوان نمونه بارگیری شود. تلویزیون های سلولی پس از تکمیل و تصرف سیستم های آنالوگ و غلبه بر برخی از مشکلات فنی - بخصوص مواردی که به عمر باتری بستگی دارد ، برای ارائه این جریان ها طراحی شده اند.





:: برچسب‌ها: تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: